четвъртък, 24 март 2016 г.

Калиграфия - новата ми занимавка

Не знам какво правят хората без хоби?!?
... защото аз си имам доста smile emoticon а и още поне толкова стоят като идеи в главата ми и чакат да им отделя време
Калиграфията е една от тях. Най-вероятно няма да мога да ви обясня тръпката, когато перото заскърца по състарената хартия....

Изписването на първата буква върху празния лист е неописуемо вълнение - дали си изцедил достатъчно перото, дали си хванал правилния наклон, дали си поставил перото на правилното място върху листа, колко голяма да бъде буквата и още и още и още ....
С благодарност към семейство Петкови (нашите кумове), които ми подариха курса по калиграфско писане http://artmotionstudio84.com/курс-калиграфия/


Адмирации към нашия преподавател и вдъхновител Антоанета Кисьова - прекрасен Човек. Както се пее в една българска песен "Ако до всяко добро същество застане поне още едно, тогава...."
https://www.facebook.com/antoaneta.kissiova?fref=ts


Вече в приложение - първата сватбена картичка! 

Свещ за уют и все едно се връщаш назад, назад в миналото, когато единственият начин за съхранение на българщината е било преписването на книгите....

                                            най-сетне да прояви старание в писането 
wink emoticon

 в къщи има още мерклиии

и първи опит във "Виаз"


А всъщност всичко започна така ....

Ако имате идея как искате да зарадват ценен за Вас човек, моля  пишете ми на лично съобщение във Facebook , за да я обсъдим  https://www.facebook.com/Tzvetymade

Вълшебствата не са в приказките, а в нас самите.


Няма коментари:

Публикуване на коментар